Eindelijk onze IT wél goed geregeld

  • De Wert Accountants & Belastingadviseurs
  • Jürgen van de Sande & Anne Marie Evers
  • Eindhoven

Eindelijk onze IT wél goed geregeld

“Na de zomer van 2017 zijn we met CleverIT gaan samenwerken. Sindsdien hebben we geen omkijken meer naar onze automatisering. We ervaren veel minder problemen en als we hulp nodig hebben staan ze binnen no time voor ons klaar en worden we soepel geholpen. Daarnaast zijn onze automatiseringskosten sinds we met CleverIT samenwerken flink gedrukt.”

SOEPELSTE MIGRATIE OOIT

“Een aantal jaar geleden hadden we nog een eigen serveromgeving. We hadden hier flink in geïnvesteerd, maar voelden op een gegeven moment toch ‘dit is niet de toekomst’. We hebben toen de stap gezet om samen te gaan werken met CleverIT. De migratie die toen plaatsvond, was de soepelste die we ooit hebben gehad. We hebben er nagenoeg geen hinder van ervaren.” 

AUTOMATISERING MOET VÓÓR JE WERKEN

“Zelf ben ik accountant van beroep en in de rol van vennoot heb ik de verantwoordelijk-heid over de ICT erbij gekregen”, aldus Jürgen. “Systeembeheer is echter een vak apart. Automatisering moet vóór je werken in plaats van dat je daar de hele tijd mee bezig bent. Daarom ben ik blij dat we de automatisering met rust en vertrouwen over kunnen laten aan CleverIT.”  

“Automatisering moet vóór je werken in plaats van dat je daar de hele tijd mee bezig bent.”

GEEN OMKIJKEN MEER NAAR ONZE AUTOMATISERING 

“Wat ik zo fijn vind aan werken met CleverIT, is dat al onze medewerkers zelf rechtstreeks contact met CleverIT kunnen opnemen. Dingen worden supersnel en soepel opgelost en in vergelijking met vorige partijen ervaren we nu veel minder problemen”, aldus Anne Marie. “Bovendien was automatisering voor ons een behoorlijke kostenpost én besteedden we er veel tijd aan. De automatiseringskosten zijn nu flink gedrukt en het kost ons allemaal veel minder tijd”, voegt Jürgen toe. “We hebben er geen omkijken meer naar.”  

“Onze automatiseringskosten zijn sinds we met CleverIT werken flink gedrukt.” 

SUPER SMILEY VOOR CLEVERIT 

“Elke keer als we contact met CleverIT hebben gehad, krijgen we een melding om aan te geven hoe tevreden we zijn over het contact met CleverIT op basis van smileys. Eigenlijk geef ik bijna altijd de blijste smiley als score. Geef ik een keertje niet de allerblijste smiley? Dan hangt er meteen iemand van CleverIT aan de telefoon! Dit laat ook wel weer zien hoe servicegericht ze zijn”, zegt Jürgen. “Van mij krijgt CleverIT een super smiley, vult Anne Marie aan.